Cadre Didactice

Conf.univ.dr. Monica Moraru
Monica Moraru este licențiată în Pedagogie și doctor în Științele Educației. Experiența sa vizează: consilierea educațională, pedagogia învățământului primar și preșcolar, didactica activităților de consiliere și dezvoltare personală, didactica psihologiei, cercetarea în științele educației, managementul educațional. Interesele sale de cercetare cuprind problematica istoriei pedagogiei, consilierea educațională, psihopedagogia jocului, curriculumul pedagogic pentru învățători-educatori, profesori-consilieri școlari, profesori de psihologie, fundamentele pedagogiei, formarea competențelor transversale, formarea inițială și continuă a cadrelor didactice.
Informații suplimentare:

Conf.univ.dr. Mihaela Mitroi
Informații suplimentare:

Conf.univ.dr. Cristian Petre
Informații suplimentare:

Lect.univ.dr Iuliana Lungu
Lector doctor, Departamentul de Pregătire a Personalului Didactic, specializat în domeniul filologiei, cu diplomă de doctor în Stilistica limbii engleze. Specializarea academică este în Didactica predării limbii engleze, prin utilizarea abordărilor de ultimă oră, prin investigarea politicilor și practicilor globale în predarea limbii engleze, de la copiii de vârstă preșcolară până la adulți; de asemenea, interesată de impactul formării inițiale asupra viitorilor profesori de limbă engleză. Profesor acreditat la nivel internațional cu Diploma TESOL (Teaching English to Speakers of Other Languages). Filosofia mea de predare poate fi descrisă pe scurt ca o filozofie a învățării, în sensul că predarea nu este despre ceea ce știu eu, ci despre ceea ce pot să-i învăț pe alții.
Informații suplimentare:

Lect.univ.dr Ana-Maria Bezem
Ana-Maria Bezem este lector universitar dr. în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, Universitatea Ovidius din Constanța. Interesele sale de cercetare privesc atât programele și serviciile de intervenție psihopedagogică pentru elevii cu CES (managementul clasei în context incluziv), cât și procedurile de evaluare pentru identificarea tulburărilor specifice de învățare (dislexo-disgrafie, discalculie). Formare în “Hipnoză clinică, Relaxare şi Terapie Ericksoniană”, Practicant de Programare Neurolingvistică autorizat (International NLP Fundation București) și Psiholog autonom principal, în specialitatea Psihopedagogie Specială.
Informații suplimentare:

Lect.univ.dr. Claudia Simona Popa
Informații suplimentare:

Asist univ. dr. Mirela Mihaela Doga
Mirela Mihaela Doga a obținut titlul de doctor în filologie în 2015 și lucrează ca asistent universitar al Universității „Ovidius” din Constanța, Departamentul de Formare a Profesorilor. A susținut activități de seminar pentru cursurile de limba/literatură română, iar acum susține seminariile de didactica limbii române/engleze. În prezent coordonează practica de specialitate (nivel preșcolar) a studenților de la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, precum și a studenților înscriși la modulul de pregătire psihopedagogică, specialitățile română/engleză. Apreciază inovația, cooperarea, este empatică și pasionată de lectură, teatru, artă și călătorii.
Informații suplimentare:

Lect.univ.dr. Carmen-Mihaela Băiceanu
Carmen-Mihaela Băiceanu (Vărăşteanu) este absolventă a Universităţii Ovidius din Constanţa ,Facultatea de Psihologie şi Științele Educaţiei, licenţiată în Psihologie, masterat în Consiliere şcolară la Universitatea Bucureşti; doctor în psihologie la Universitatea Bucureşti.
Şi-a început activitatea în cadrul Universităţii Ovidius din Constanţa ca titular al Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, parcursul universitar fiind susţinut de o preocupare constantă pentru perfecţionare concretizat în cursuri, seminarii, stagii de pregătire, lucrări ştiinţifice şi publicaţii care vizează problematica actuală a Psihologiei educaţiei, Psihologiei sociale, Psihologiei sănătății şi Consiliere școlară şi vocațională.
Este psiholog cu drept de liberă practică în domeniile: Psihologia muncii şi organizațională, Psihologia transporturilor, Psihologia educațională, consiliere școlară şi vocațională.
Coordonează Centrul de Învățare Sapienţia din cadrul Universității „Ovidius” din Constanţa.
Informații suplimentare:

Prof.univ.dr. Daniela Căprioară
Daniela Căprioară, profesor universitar, este licențiată în Matematică și Psihologie. A absolvit Scoala Doctorală a Universității din București, domeniul Științe ale Educației, sub coordonarea profesorului Ioan Neacșu. Experiența sa academică cuprinde: didactica matematicii, cercetarea educațională, instruirea asistată de calculator și formarea competentelor digitale, managementul educațional, managementul proiectelor educaționale, evaluarea educațională, parteneriatul educațional, practica pedagogică.
Ariile de interes științific vizează: educația matematică și curriculumul matematic, psihologia învățării matematicii, evaluarea rezultatelor învățării, educația financiară, educația STEM, educația antreprenorială, educația digitală, inovarea în educație, învățarea pe bază de proiecte, formarea competențelor transversale, formarea inițială și continuă a cadrelor didactice.